1. Aloita lisäämällä kokousten yhteenveto soittolista
2. Nimeä soittolista
3. Valitse soittolistan tyypiksi Kokousten yhteenveto
4. Esityspohjat
Valitse käytettävä esityspohja näytön suunnan mukaan (pysty- tai vaakanäyttö). Esityspohja voidaan myöhemmin vaihtaa.
5. Tagit
Soittolistoja voidaan ryhmitellä pääsivulla tagien avulla. Kirjoita tagi ja paina enter.
6. Linkitä näytöt
Valitse näytöt, joissa yhteenvetonäkymää halutaan näyttää.
7. Valitse yksiköt
Soittolista näkyy kaikissa yksiköissä, joihin se on jaettu. Käyttäjät voivat muokata soittolistan sisältöjä käyttöoikeuksien puitteissa niissä yksiköissä, joissa soittolista on.
8. Lopuksi tallenne kokousten yhteenveto soittolista.
Jos sinulla on sekä pysty- että vaakanäyttöjä, tai haluat näyttää eri näytöissä eri kokoustilojen varauksia, toista sama halutuille näkymille.
Kun kaikki varattavat tilat on lisätty kokoussoittolistoiksi, voit lisätä halutut kokoustilat yhteenvetonäkymään.
1. Avaa menu ja valitse Kokousten yhteenveto
Aloita opasteiden lisääminen Kokousten yhteenveto -välilehdeltä.
Huomio! Ennen opasteiden lisäämistä, lisää varattavat tilat kokoussoittolistoina, lue lisää täältä ».
2. Valitse alasvetovalikosta haluttu kokousten yhteenveto
3. Pohja
Voit halutessasi vaihtee esityspohjaa.
4. Valitse kokoustilat
Valitse kokoustilat, joiden tiedot haluat näyttää kyseisessä kokousten yhteenvetonäkymässä.
5. Opasteet
Valitse tilakohtainen opaste alasvetovalikosta. Jos koontinäyttöjä on useita, voit valita eri tiloja ja erilaisia opasteita kokousten yhteenvetonäkymään esimerkiksi kokoustilojen sijainnista riippuen
6. Tallenna
Muista tallentaa muutokset alanurkasta!
Jatkossa varaukset näkyvät valittujen opasteiden kera.
Kun kokouksia ei ole, koontinäytöillä voidaan näyttää myös muuta info- ja mainossisältöä. Lisää tällöin kyseiseen näyttöön myös tavallinen soittolista, lue lisää soittolistan lisäämisestä täältä ».
Kokousten yhteenvetonäkymä on aina keskimmäisellä prioriteetilla. Jos haluat, että muu sisältö näkyy vuorotellen varaustietojen kanssa, valitse sisällön prioriteetiksi 'normaali'.
Jos haluat näyttää muuta sisältöä ainoastaan silloin, kun kokouksia ei ole, valitse sisällön prioriteetiksi 'tausta'. Lue lisää prioriteeteistä täältä ».