1. Aloita lisäämällä kokoussoittolistat varattaviin tiloihin
1. Nimeä soittolista
2. Valitse soittolistan tyypiksi Kokoukset
3. Soittolistan koko
Muuta muuta tarvittaessa soittolistan kokoa
Soittolistan koko kannattaa valita näytön koon mukaan. Soittolistan koko vaikuttaa MediaCloudin esikatseluun, mutta ei näytöllä näkyviin sisältöihin
Vaaka näyttö = 1920 x 1080
Pysty näyttö = 1080 x 1920
4. Tagit
Soittolistoja voidaan ryhmitellä pääsivulla tagien avulla. Kirjoita tagi ja paina enter.
5. Linkitä kokoussoittolista näyttöihin
Jos kokoustilan ovenpielessä on fyysinen kokousnäyttö, linkitä soittolista kyseiseen näyttöön. Jos fyysistä näyttöä ei ole, mutta tilavaraukset halutaan näyttää koontinäytöllä opasteiden kera, jätä kohta tyhjäksi.
6. Valitse yksiköt
Soittolista näkyy kaikissa yksiköissä, joihin se on jaettu. Käyttäjät voivat muokata soittolistan sisältöjä käyttöoikeuksien puitteissa niissä yksiköissä, joissa soittolista on.
7. Lopuksi tallenne kokoussoittolista
Jos kokoustiloja on useita, toista sama kaikille tiloille.
Kun kaikki varattavat tilat on lisätty kokoussoittolistoiksi, voit lisätä varauksia.
1. Avaa menu ja valitse Kokoukset
2. Valitse kokouksen päivämäärä kalenterista
3. Lisää uusi varaus haluttuun kokoustilaan
4. Lisää asiakas, logo ja agenda
5. Määritä varauksen kesto
6. Valitse käytettävä kokouspohja
7. Näytä etukäteen
Voit valita kuinka kauan ennen varausten kokouksen tiedot tulevat näkyviin ovinäytölle.
8. Näytä koontinäytöllä
Valitse näytetäänkö varaus kokouksen koonti- ja opastusnäytöllä.
9. Valitse kokoustilat
Jos sama varaus halutaan lisätä useisiin kokoustiloihin, voit valita tilat listasta.
10. Tallenna kokousvaraus
Tallennuksen jälkeen kokous näkyy varauskalenterissa, ja voit varausta klikkaamalla tehdä siihen muutoksia.
Kun kokouksia ei ole, fyysisillä ovenpielinäytöillä voidaan näyttää myös muuta info- ja mainossisältöä. Lisää tällöin ovenpielinäyttöön myös tavallinen soittolista, lue lisää soittolistan lisäämisestä täältä ».
Kokousvaraukset on aina keskimmäisellä prioriteetilla. Jos haluat, että muu sisältö näkyy vuorotellen varaustietojen kanssa, valitse sisällön prioriteetiksi 'normaali'.
Jos haluat näyttää muuta sisältöä ainoastaan silloin, kun kokouksia ei ole, valitse sisällön prioriteetiksi 'tausta'. Lue lisää prioriteeteistä täältä ».