USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Mitä sisältöjä voin lisätä näytöille?

Näytöille voit lisätä muuan muassa kuvia, videoita, pdf-tiedostoja, valmiita esityspohjia, web-sisältöä, syötteitä ja sosiaalisen median sisältöjä:

TIEDOSTOT:

ESITYSPOHJAT:

WEB/URL:

FIRSTVIEW MUSIC:


Vinkki! Lisää kuvat ja videot Full HD:na (resoluutio 1920x1080) ja samassa kuvasuhteessa kuin näyttö (vaakanäyttöjen kuvasuhde: 16:9 ja pystynäyttöjen 9:16). Tällöin sisältö näkyy näytöllä oikein. 

Lisävinkkejä täältä 

Ongelmia käyttäjätunnusten kanssa

Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi (esim. etunimi.sukunimi@yritys.fi). 

Voit vaihtaa uuden salasanan oikean yläreunan käyttäjäikonista omaa käyttäjänimeä klikkaamalla. Uuden salasanan voit tilata kirjautumissivulta  "Unohtuiko salasanasi?" kohdasta.

Sisältö ei päivity näytölle / näytöllä näkyy vanhaa vanhaa sisältöä





Voit tarvittaessa käynnistää mediasoittimen uudelleen irrottamalla virtajohdon.

Näytöllä näkyy FirstView-logo




Voit tarvittaessa käynnistää mediasoittimen uudelleen irrottamalla virtajohdon.

Näyttö ei ole verkossa / MediaCloudissa näkyy punainen merkki




HUOM! Verkkotietojen muuttuessa mediasoitin tulee aina konfiguroida uudelleen. Mikäli näyttöön ei ole kytketty ulkoista mediasoitinta, voit syöttää uudet verkkotiedot suoraan näytön asetuksissa

Näyttö on pimeänä mutta mediasoitin on verkossa

Tarkista, että:

Kaikki sisällöt eivät näy näytöllä

Tarkista, että esityksesi on play-tilassa. Jos esitys on pausella, tarkista ajastuksen asetukset ja että prioriteetti on sama kuin muidenkin näytöllä näkyvien esitysten. Prioriteettia voit vaihtaa klikkaamalla suoraan kuvakkeesta 

Esikatselukuvat eivät toimi

Jos sisällön esikatselu tai esimerkiksi esityspohjien kuvat eivät näy, selaimen välimuistiin jäänyt kirjautuminen on vanhentunut. Kirjaudu ulos MediaCloudista, tyhjennä selaimen välimuisti ja kirjaudu takaisin palveluun.


Muista kirjautua ulos, kun lopetat MediaCloudin käytön.

Huolto & tuki

Menikö sormi suuhun? Tuki on avoinna ma-pe klo 8-16 tuki@firstview.fi ja kiireellisissä asioissa puhelimitse 050 380 7983.


Ongelmien sattuessa, kuvaile ongelmatilanne mahdollisimman tarkkaan ja liitä sähköpostiin laitteiden ID:t ja esimerkiksi kuvat häiriötilanteesta niin voimme ratkaista tilanteen mahdollisimman nopeasti. 


Kaikilla FirstViewn toimittamilla laitteilla on 3 vuoden takuu. Huomaathan, että laitetakuu ei kata mahdollisia huolto- ja / tai postituskuluja.